Zwrot i Reklamacja

Zwrot

Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że nie był on używany, nie jest w żaden sposób zniszczony oraz zwracany jest w oryginalnym opakowaniu nie noszącym śladów używania(zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny").

Aby dokonać zwrotu należy wydrukować i wypełnić dokument zwrotu oraz przesłać towar wraz z oryginałem faktury lub paragonu fiskalnego na adres magazynu firmy:

Prosperita Sp. z o.o.

Porosły, ul. Wierzbowa 57

16-070 Choroszcz

Aby zwrot został uznany muszą być spełnione następujące warunki:

  • o Towar nie może być uszkodzony ani nosić śladów używania.
  • Towar musi zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
  • Produkty składające się z wielu elementów nie mogą być zdekompletowane.
  • Jakiekolwiek metki, zawieszki i inne oznaczenia towaru nie mogą być w żaden sposób naruszone.
  • Jeśli którykolwiek z powyższych warunków nie zostanie dotrzymany, zwrot nie będzie uwzględniony.

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych z opcją płatności przy odbiorze. Towar odesłany przesyłką za pobraniem nie będzie odbierany. Zwracany towar klient zwraca na swój własny koszt za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep towaru przelewem na wskazany rachunek bankowy. Poniesione przez Klienta koszty związane z dostarczeniem towaru do magazynu firmy Prosperita Sp. z o.o. podczas wykonywania prawa do odstąpienia od umowy, nie podlegają zwrotowi.

DOKUMENT ZWROTU

Reklamacje

Reklamacje dotyczące Produktów powinny być składane e-mail lub pisemnie na adres Sprzedającego. W piśmie zawierającym reklamację należy podać, dane osoby reklamującej, oraz opisać przyczyny reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedający informuje Kupującego w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji w formie pisemnej (istotna jest data nadania przesyłki listowej) lub w formie e-maila.

Adres sprzedającego:

Prosperita Sp. z o.o.

Porosły, ul. Wierzbowa 57

16-070 Choroszcz

DOKUMENT REKLAMACJI

Śledź nas na Facebooku